تاثیر روکش بالش بر چروک شدن پوست
کد خبر: ۲۱۹۱۳۵
تاریخ انتشار: 2021 August 08    -    ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

تاثیر روکش بالش بر چروک شدن پوست

متخصصان بیماریهای پوستی ازجمله دیبورا لینجویل نیز همواره توصیه می کند که روکش های بالش ماهی یک بار و لباس ها هفته ای یک مرتبه با مایع شستشوی ضدحساسیت شسته شود . شایان ذکر است هرچه قدر مواد شیمیایی در مایع های شستشو کمتر باشد برای پوست بهتر است.

تاثیر  روکش بالش بر چروکی پوست:

تاثیر  روکش بالش بر چروکی پوست:اختصاصی تابناک با تو؛ متخصصان پوست براین باورند که که روکش حریر بالش می تواند از چروکی پوست جلوگیری کند، ولی سوال مهم اینجاست که چگونه؟

آنا جونزالیز متخصص پوست ومو اذعان داردکه روکش حریری بالش تاثیر چشم گیری بر جلوگیری از چروک شدن پوست دارد. او توضیح میدهد و می گوید: وقتی شخص به یک سمت صورتش میخوابد آن سمت بیشتر در معرض چروکی قرار میگیرد و نقطه تمایز حریر نسبت به پارچه های دیگر این است که مثل پنبه خشک نمیشود و رطوبت پوست را به خود نمی کشد.

تاثیر روکش بالش بر چروکی پوست

جونزالیز ادامه می دهد و می گوید: تحقیقات دراین رابطه کامل نشده و هنوز جای بررسی بیشتری وجود دارد و بهتر است برای درمان چین و چروک تنها به روکش حریر اکتفا نکرد ولی درعین حال رعایت آن هم ضرری ندارد.

دیگر متخصصان بیماریهای پوستی ازجمله دیبورا لینجویل نیز همواره توصیه می کند که روکش های بالش ماهی یک بار و لباس ها هفته ای یک مرتبه با مایع شستشوی ضدحساسیت شسته  شود . شایان ذکر است هرچه قدر مواد شیمیایی در مایع های شستشو کمتر باشد برای پوست بهتر است.

آخرین اخبار